2024 m. gruodžio 10 d. Šiaulių lopšelyje-darželyje „Pasaka“ vyko apskritojo stalo diskusija „Kodavimas darželyje. Galimybės ir patirtys“, kurioje dalyvavo Šiaulių miesto ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo mokytojai. Diskusiją organizavo ir vedė šios įstaigos socialinė pedagogė ekspertė Laura Bajoriūnė ir ikimokyklinio ugdymo mokytoja metodininkė Mireta Visockienė. Diskusijos metu dalyviai buvo supažindinti su programavimo darželyje pradmenimis bei pristatytos programėlės, tokios kaip „ScratchJr“ ir „Bits &Bricks”, kurias galima naudoti veiklose su ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikais. Diskusijos dalyvės pastebėjo, kad nors yra daug programėlių ir žaidimų loginiam mąstymui ugdyti, bet „ScratchJr“ leidžia stebėti procesą, kaip vaikas kuria ir interpretuoja prasmingos istorijos ir veikėjų programą.
Mokytojos diskutavo apie dirbtinio intelekto galimybes ir iššūkius. Susipažino ir išbandė dar nežinomus įrankius –
Eduaide.Ai ir Gamma. Diskusijos metu pritarė, kad būsimoje švietimo sistemoje dirbtinis intelektas taps vis svarbesnis mokytojo įrankis. Tačiau svarbu prisiminti, kad jis negali visiškai pakeisti mokytojo. Mokytojai turi svarbų vaidmenį kaip gyvenimo patarėjai, kurie padeda ugdytiniams tobulinti savo gebėjimus ir siekti rezultatų.
Apskrito stalo diskusija „Kodavimas darželyje. Galimybės ir patirtys“ – tai viena Erasmus+ KA122 projekto „Let’s code“ dalių.